God fortsättning på 2011

Nu har hela 2010 passerat och hej å hå vad vad fort det gick. Den här julafton spenderade vi i Halmstad, för övrigt min första jul borta från min familj. Kändes såklart lite konstigt, men det gick väldigt bra. Vi åkte till mina föräldrar på juldagen så det hela gick så bra så bra. Det var en rolig julafton med tomte och mycket paket. Hugos reaktion när tomten kom var lika med noll. Han reagerade inget, han hade fullt sjå att klättra upp på stolarna för att ta sig upp på bordet och leka. Men han fick mycket julklappar. Mycket kläder och det är precis vad han behöver nu när han ska börja på dagis. Vi vuxna fick också massor med julklappar och vi tackar alla för de fina julklapparna som vi fick. Vi är mer än nöjda. TACK!!



Vi försöker få ett kusinkort, men gissa vem som inte kan sitta still. Är ni förvånade? Ebba gör tappra försök att få ordning på alla.


Här är det Kalle dags. Jag sitter med lilla Tova, den nyaste kusinen. Bara 4 veckor ung.








Sen kom nyårsafton som vi firade tillsammans med Simon och Johanna. De ska ha barn i Februari så det blev såklart mycket bebisprat. Och jag fick också klämma lite på Johannas mage, jättekul att känna bebisen. Det var en lugn nyårsafton med god mat, spel och massa tjöt. När vi sedan gick och la oss så såg vi att klockan hade blivit 03.30. Vart tog tiden vägen. Det gick så snabbt. Sedan blev man snabbt påmind om att man har barn då man fick traska upp kl. 06.30 med en pigg Hugo som inte haft en aning om vad som har hänt de senaste timmarna. 
Tack Johanna och Simon för en supertrevlig kväll.  






Gott nytt år!!!
Kram Lisa Jögge och Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0