Städhjälp eller inte??

Ibland funderar jag på om man skulle offra lite på sig själv och få lite städhjälp. Tänk vad skönt om man kom hem på fredagarna och det är städat, man behöver inte bry sig alls...Hade inte det varit skönt. Idag var det meningen att jag skulle städa lite och visst det gjorde jag, men Hugo har en viss tendens att tycka att ALLT i hela huset är roligt att leka med. Gärna ALLT på golvet också..
Men då lilla Hugo får man också hjälpa till att städa, vilke han gjorde idag. Men efter en stund blev man trött på det..Men ett litet handtag ialla fall.







Ja, jag får nog fundera ett tag till på om man ska ha städhjälp eller inte...Jag har ju Hugo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var tvungen att gå in på bloggen o kolla litet på plutten. Längtar redan efter honom, hur skall detta gå. Puss Hugo. Mormor

2010-09-07 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0