varför sova....??

När man kan stå i sängen? Hugo har lärt sig att ställa sig upp i sängen. Gärna bara hålla med en hand, för att sedan släppa den också i hopp om att han står på helt egna ben. Men han är fortfarande väldigt vinglig i benen.
Men skam den som ger sig. I dag kommer John och Caroline hit på besök. Det var ett tag sen vi träffade dem och Hugo vill ju visa att han minsann kryper nu!!

I veckan har vi träffat Elisabeth och lille Emrik som bara är 4 veckor. Sååå liten, kan inte tänka mig att Hugo har varit så liten någon gång, men det har han ju ser jag när jag tittar på bilder från i somras.

Igår var vi på stan med Elin och Ludde. Vi var och åt på Twin City. Mycket god mat. Ludde är ju 1 år nu. Han åt pizza, men hälften kastade han ner på golvet. De måste ju få jobba lite städpersonalen också..

Nu ska jag fixa lite inför besöket! Hoppas ni får en bra Torsdag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0