Dagsweekend i Götebord :)

I lördags var jag och Jögge i Göteborg hela dagen och bara njöt, shoppade, fikade och åt. Det var underbart väder. Hugo var hos mormor och morfar hela dagen och märkte nog inte ens att vi inte var med honom. Det var väl skönt. Det blev en hel del shoppat. Kläder till oss alla. Lite nya formar som man kan ha desserter i (t.ex. min älsklings efterrätt pannacotta)...

Tyvärr fick vi bara en bild med kameran, för sedan var batteriet helt dött..
Vi sitter och fikar på Ahlströms café. Ett mysigt café som ligger vid balders hage där det finns sååå mycket fina saker till vårat hus..




Nu börjar mitt nya projekt...Jag ska SY ett lapptäcke. Hela vårat hem ska förvandlas till chabby chic stilen. Lapptäcket ska bli i New Englans stil. Det får vi se hur det blir...

Nu ska jag börja att klippa till mina lappar till täcket..
Ha en bra söndag.
kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0