Clownbesök



Idag har Liam och Camilla varit här och lekt med framförallt Hugo. Hugo tycker Liam är såå rolig, för han kryper ju så snabbt. Det vill han också kunna. Clownmössan tillhörde Liam, men Hugo fick låna den. Så snällt!!
Jag och Camilla läste sjuksköterska tillsammans (för hundra år sedan) och håller fortfarande kontakten, vilket är superkul. Nu bor vi dessutom i samma område.
Jag gjorde en äppelkaka, självklart med vaniljsås. Mycket gott.
Nu blir det lite vila för Hugo och jag ska se om jag hinner göra en tacopaj innan han vaknar och inte vill vara still en sekund...

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Min söta lilla Hugo - i denna clownmössan var du nästan ännu sötare än förra gången jag träffade dig. Ses imorgon. Puss, mormor

2010-03-12 @ 18:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0