Malmö weekend

Jögge och jag har varit iväg på en weekend i Malmö och vi har haft det sååå underbart skönt och roligt.
Vi har druckit goda drinkar, solat, och allmänt tagit det lugnt.
På vägen hem var vi (okej Jag) tvungen att spana in Zlatans hus...Inte mycket att se, men nu har jag sett det.
Hugo har haft det kanon hos mormor och morfar och fattade nog inte ens att vi varit borta i två dagar.
Vi har redan börja prata om höstens weekend som kanske går till Scottland...


Älskar dig Jögge!!


Och dig med Hugo som idag har ätit gröt själv...Gick ju bra!!


Här har vi det: Zlatans hus. Visst ser det hemtrevligt ut ;)


Nu ser vi fram emot veckans semester som går till Österlen..Ska ju bli fint väder har jag hört. Härligt

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad söta ni är på kortet tillsammans. Skulle vilja ha det för att förstora.



Gick ju bra för Hugo att äta gröt själv (hm....).

2010-07-07 @ 10:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0