Läääänge sen nu...

...men idag så kände jag för att visa mig här inne igen. Det har varit lite glest mellan inläggen på senaste..Men ibland har man lite torka. Men här kommer jag!!
Vad har hänt?
Jag har snart 5 tänder
Jag kan sitta helt själv
jag kan snart krypa(ska bara komma på att man måste flytta armarna också, inte bara benen)
Jag har haft mycket kompisar på besök och lekt massor



Såklart myst en hel del med mamma


Lekt mycket med John medan mamma och Caroline fikar


Träffat Folke som är 6 månader äldre än mig. Jag lärde mig massor med bus av honom.


Lilla Felicia har hälsat på mig, fast jag låg mest och sov när hon var här. Men söt var hon!!



Självklart har jag lekt med Molly som lärde sig att ställa sig upp när jag var där. Jag blev så imponerad.


Ludde har lärt mig allt han kan..Vänta bara tills jag kan utföra alla hyss!!


Jag gillar min bitring..Denna fina bild har Elin tagit. Hon är så duktig på att blogga och ta fina bilder. Gå gärna in och läs hennes blogg!!


Fin bild som Elin också tagit


Hoppas ni får en bra vecka. Det ska vi ha med mycket lek och krypövning!!
Nu ska jag titta på när mamma ska dansa här hemma framför tv:n...hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0