Kul bushelg!!

I helgen hade vi besök av Martin, Ulrika och lille Theo som är två veckor äldre än Hugo. Hugo blev först lite skeptisk och undrade vem sominvaderat hans lekmatta, men det gick snabbt över och krypträningen fortsatte. Theo var väldigt nöjd med att sitta och titta på. Vi vuxna hade en bra helg med mat, vin, OS, melodifestival och givetvis snöskottning!!!




Bäst att kolla läget först..Vem är det som gör intrång på MIN lekmatta??


Men efter en stund var det såååå roligt...Vi hade ju så kul jag och Theo


Den här telefonen var rolig. Såklart skulle vi BÅDA ha den samtidigt!!


Här jobbar Jögge för fullt för att skotta fram vår bil som var helt täckt av snö.


Såhär mycket snö är det i Taberg. När blir det vår??


Hur kan de tvinga mig att sitta i denna kalla snön?? Allt för att visa hur mycket snö det finns här..


Förresten!!! Jag ska på bröllop i höst!!!!!! Säger inte vems, men oroa er inte. Det är inte mitt egna...Det ska bli sååå roligt..

Ha en bra vecka. kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0