Kalas!!!

Idag har Hugo varit på sitt första 1-års kalas. Han hade klätt upp sig dagen till ära. Molly fyllde 1 år. Herregud!!! jag kom ihåg när vi var hemma hos Molly och mamma Kajsa första gången och molly var så liten. Nu var hon stora tjejen, redo att börja gå själv.

Vi fick god mat och GOOOOD kladdkaka...Mums!!
Till sommaren fyller Hugo 1 år och då blir det kalas här i Taberg.


Här visar jag min bästa sida, precis innan vi ska åka till Molly


Dags för pannkakstårta med fruktsallad


sen dags för lite lek och bus. Här är Molly, Molly och Hugo som en tupp i hönsgården ;)


Hon är söt den där Molly alltså..Vilken pangtjej!!


Det var skoj på kalas. Grattis på namnsdagen min älskade Hugo. Idag är det Sigvard

Kommentarer
Postat av: Emelie

sweetisen!!! hoppas ni mår bra.. ring när du vill, tänker på dig! sköt om er

2010-02-25 @ 19:33:36
Postat av: Mormor

Vilken söt liten kille du är Hugo, mormor längtar efter dig sååå mycket. Puss o ha det bra hos farmor o farfar.

2010-02-26 @ 09:39:59
Postat av: a

söta bilder ;)

2010-02-26 @ 10:00:42
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0