We are back !!!

Räkna aldrig bort oss här i Taberg...För rätt var det är så dyker vi upp igen. Sedan senaste inlägget har det hänt en hel del. Det har kommit massor, massor med snö, Hugo har blivit så stor och pratar på för fullt. Snart är det jul och vad passar bättre än att få se lite nya bilder på Hugo. Han har fått en ny kusin som heter Tova. Nästa inlägg där får vi en gästbloggare vid namn Jögge. Här bjuder jag på lite nya bilder.


Här är Hugo i full fart med sin favortisyssla. Nämligen att städa. Vilket bådar gott.


Snö är så roligt. Gråter när overallen skall på och gråter ännu mer när den ska av.


Äta, det är något som Hugo gillar. Mycket och själv.


Bli pussad av mamma och pappa är väl okej, men inget som behöver hända varje dag...Då får ni hållas fast mig. Jag kan ju missa något på andra sidan av rummet.


Just idag fick jag en ide. Jag har alltid älskat inredning och har nu hittat lite utbildningar som jag skulle tycka vore så fantastiskt roliga. Men jag vet inte. Jögge verkar inte riktigt vara på samma nivå, även om han tycker att jag ska jobba med inredning...Får se hur det blir om jag byter ut vården mot Inredningsyrket.

Over and out.
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0