Kärlek

Ibland måste man bara få skriva och skryta om hur underbar ens familj är!!!
Jag älskar dig Jögge! (Och detta skriver jag inte för att jag önskar mig en Ewfa Attling ring...hihihi)
Och att han har gett mig en sådan underbar son som Hugo gör ju inte saken sämre.
Hugo är den mest fantastiska lilla söta kille som finns. Han är nu 1 år lite drygt. Tiden bara springer iväg.
Jag har bara 1,5 vecka kvar sen är det Jögges tur att vara hemma med Hugo till Januari.

Måste också berätta om en annan kärlek jag har. Det är (kanske ingen skräll) till en kläddesigner som heter Betsey Johnson. Hon gör sååå underbart fina klänningar. Min förhoppning var att jag skulle hitta en sådan klänninge nu när jag avr i Stockholm, men icke. Det är svåra att hitta i Sverige. NK hade de inte. Det fanns en affär på Östermalm som till sllut hade den, men den affären var ju såklart stängd på söndagen....

Ja, ja...Jag letar vidare. En dag, en dag!!!


Vad tycker ni?? Jag tycker de är helt otroligt söta


Såklart ett familjefoto. Hugo är bara någon vecka. Mina sötgötar



Ha en bra vecka.
kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0