Åter till vardagen

Nu är våran 7-veckor långa semester slut. Det känns lite tråkigt, men samtidigt känns det ändå helt okej.
Jögge ska jobba 3 veckor sen ska han vara ledig till Januari. Jag ska börja jobba om 3 veckor. Det känns helt sjukt. Har varit hemma i mer än 1 år. Men det ska bli kul att komma ut i arbetslivet lite igen.

Vi har haft fullt upp under semestern. Vi har varit på Österlen, Malmö, Göteborg, Halmstad, Stockholm.
Hoppas ni haft en bra semester.


När man har semester får man visst sitta och äta hur man vill.


Vi var en tur i Stockholm för att besöka Gudmor Linda och hennes Johan.
Mycket trevligt, som vanligt.


Vi var på naturhistoriska museet. Här ska pappa balansera en kula och då vill jag hjälpa till lite.


Kan inte fatta att det ligger en ryggrad på golvet. Ska man gå på de vita bara då eller??
Hugo försöker förgäves hoppa mellan de vita revbenen, men har liiite korta ben.


Jag vill inte sitta i vagnen, jag vill bara gå själv hela tiden.
Här i gamla stan i Stockholm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0