underbara ansikte

Har precis kommit hem från en helt uuunderbar ansiktsbehandling. Sofia på kroppsro var en jätteduktig tjej som gjorde susen med mitt ansikte. Ser ut som en helt ny människa :) Fick även köpt mig lite ansiktsprodukter. Svenska ekologiska produkter. Kändes jättebra och inte så dyra, för mig som har liten plånbok just nu.
Kan verkligen rekommendera kroppsro. Ett mysigt "spa" med mycket trevlig personal. Hann också med att köpa lite utrustning till Hugo. Ett par överdragsbyxor som jag insåg att han behövde efter besöket hos Camilla med lek i sandlåda och gräsmatta.
Nu ska jag sätta mig ner i soffan och titta på tv. Ha en bra kväll.

Kram kram


Hugo sov så gott när jag kom hem.




Kommentarer
Postat av: Farmor o farfar

Hej på er i mörka Småland

Kul att se framstegen i trädgården

Hugo ser ut att må alldelese utmärkt där han ligger och snusar

Här i Tyskland har vi det bra bortsett från att vi båda är kraftigt ansatta av elaka förkylningar.

Vi skickar en snuvig hälsning till er alla.

imorgon skall vi in och göra Hamburg osäkert.

Idag har vi bara kollat i 25-30 likadana affärer och vänt på samma grejor utan att köpa något

Vi sparar till festen i maj.

Kram Farmor o farfar på vift

2010-04-30 @ 21:35:38
Postat av: Mormor

Skönt med ansiktsbehandling. Undrar om farmor o farfar träffar Greta o Ewert i Hamburg, vore ju kul.

Mormor

2010-05-01 @ 17:42:52
Postat av: Farfar nyss 60

Hej på er



Tack så väldigt mycket för den fina sången som ni presterade idag.

Idag har vi vair inne i Hamburg, åkt rundtur i hamnen, vandret på Reeperbahn, men mamma blev mer och mer dålig så vi fick åka hem ganska tidigt.

Firandet ikväll blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.

Mutti ligger nu pall med feber och har inte lämnat sängen sedan i em.

Jag fick ta upp 60-årsmiddagen på rummet och så åt vi där istället.

Nu sover hon så då passar jag på att surfa lite.

Hoppas hon blir bättre tills vi reser hemåt imorgon,

det är ju inte kul attt sitta i bil 6-7 timmar och inte må bra.

Vi hörs imorgon när vi landat i Tostarps by.



Kram på er allihop från en nybliven 60-åring

och från en febrig ma.

2010-05-01 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0