Lycklig, lycklig, lycklig..

En bra låt av Ulf Lundell. Men det var inte den jag syftade på. För jag är såååå lycklig över min familj. Igår när Jögge kom hem från jobbet och jag skulle åka och köpa saker för att göra en smoothie :) var jag tvungen att klä på mig lite snyggt sa han. Jag kunde inte ha mina gråa mysbyxor:)
Sagt och gjort, men visste inte varför.
Sen kom mamma och ringde på dörren utan att jag visste om det. Då hade de pratat ihop sig och Jögge hade en överraskning till mig.
Vi satte oss i bilen och började åka..Vi åkte mot elmia och KINNARPS ARENA...jag skulle få gå på Hockey för första gången på länge. Jag älskar att gå på hockey.
Nu förlorade de tyvärr matchen, men de tar det idag.
Jag älsakr dig Jögge!! Tack tack tack...

Idag blir det att njuta av solen och köpa lite blommor som ska planteras i krukorna ute.
Ha en bra dag.

ps. Kameran är sönder igen(nu är den inlämnad) därav dåligt med blogginlägg.




Jögge och jag har precis träffats, 2005. Älskling , du är bäst!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!

Va mysig och snäll jörgen är! Jag har överraskat Martin några gånger nu den senaste tiden så det känns jätte bra att veta att det är hans tur nästa gång..hehe..även om jag älskar att hitta på överraskningar!!

Kul med ishockey! Jag tycker också att det är jätte kul...tyvärr är väl inte Martin lika intresserad av det. :( Ishockeyn igår gick ju iallafall bra tur att man kan se det ifrån soffan också :) Nu hoppas vi bara att det går lika bra på lördag!! Heja DIF! hehe..



Ha en jätte bra dag i solen!

Kram Ulrika och Theo



2010-04-22 @ 15:58:39
URL: http://rasmussongisslander.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fin du var i håret här, och snygg klänning (eller vad det är, linne kanske...). Kul att ni hade roligt igår och att det gick så bra att överraska dig, men nu får vi hitta på något annat sätt Jögge o jag - en gång till går du väl inte på det...

2010-04-22 @ 17:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0