Välkommen till min nya blogg!

Hej och välkomna att ta del av mitt, Jögges(min sambo) och Hugos(våran son) liv. Jag insåg idag att jag egentligen inte har någon som helst fantasi för att skriva en blogg. Men man skriver väl på ett tag så får vi se vart det leder.

Idag har Hugo varit på Bvc och vägt och mätt sig. Han är idag 6 veckor och han väger 4600 och är 57 cm lång. Han låg över gränsen på längden men det kan ju bero på att hans pappa är lång och tur är väl det. För det hade inte vart så roligt för Hugo om han hade blivit så kort som jag hade blivit.

Idag har mormor varit på lunchbesök och det blev kassler med criss cross potatis. Till efterrätt blev det Ekströms färdiga enportions kladdkakor med grädde och blåbär. Mycket goda!!!. 






                                                          







Kommentarer
Postat av: linda

tävling i min blogg samt en finfin utlottning av dvder! kom in och tävla du med :) fin blogg föresten!



ursäkta om du tar det här som spam, då kan du enkelt bara radera kommentaren (: kram!

2009-09-03 @ 15:16:47
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: Ferhat

Lycka till med bloggen, btw söt unge .D

2009-09-03 @ 15:40:39
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Ewa Moberg

Fin blogg - spännande att följa den o se vad som händer i era liv.

Mormor

2009-09-03 @ 15:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0