Härlig dag

Dagen började bra med att Hugo sov länge på morgonen så jag hann med mycket i morse. Eller mycket, men sådant som skulle ta en hel dag om man var ledig och inte hade barn..Men jäklar vad aktiv och fort det går när man måste skynda sig. Städade ordentligt, duschade länge, sminkade mig (ordentligt :).....) Åt frukost och läste tidningen.
 
Sen var det dags att för första gången bege sig till öppna förskolan. Det var mysigt med babysång och gott fika.

Ibland är man ju tyvärr tvungen att gå och handla också och denna dagen fick bli en sådan. Har fått inspiration till lite nya recept som går snabbt. Har hittat dem i tidningen Laga Lätt

  
Mamma ringde sen och ville gå en promenad. jag och Hugo var inte sena att tacka ja, När vi kom hem gjorde jag varsin god smoothie samtidigt som vi tittade på Idol...Nu är det snart godnatt. Hoppas ni sover gott.

  
Jag blandade hallon, blåbär, banan, yoghurt och lite mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0