Sköna söndag

Nu är vi hemma igen efter en mycket bra helg I halmstad med god mat, trevligt sällskap och tyvärr en förlust i så det kan låta. Ett spel som jag kan rekommendera. Man ska bl.a nynna en låt och lagkompisarna skall gissa vilken låt man nynnar på. Vissa nynnade bättre än andra, fast jag talar nog för alla spelarna när jag säger att "jag nynnar hellre än bra"


Det är roligt att komma bort, och det är roligt att komma hem. Hugo har fått sig en rejäl omgång av mys och passning i helgen. Det har han gillat. Tack alla barnpassar, vi föräldrar har inte behövt göra mycket mer än att ge honom föda.

Här är endel av barnpassarna..Anton, David(nynnarn), Ebba och Hugo


Självklart har Ellinor också passat Hugo, dock fick hon stå i bakgrunden av sin dotter Ebba.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Ser ut som om ni har haft en toppenhelg verkligen och stolen blev ju jättefin. Tänk vilken jättegullig liten kille ni har och vilket underbart barnbarn vi har. Skall bli sååå kul att se honom växa upp o så småningom få passa honom själva - och skämma bort honom som mormor o morfar får göra.

Morfar är förresten hemma nu o ligger i badkaret.

2009-09-06 @ 21:25:03
Postat av: Ellinor

Nästa gång tar vi revansch i spelet , Lisa! Konstigt att Jörgen och David och mamma kan ta hem segern när de nynnade så uuuuuuuuselt!!!!!!

2009-09-11 @ 13:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0