Just idag är jag glad....

...Kan man tro. Bara för att bilderna föreställer Hugo när han skrattar och pratar både för sig själv och med sitt babygym så har dagen bestått av en trött Hugo som inte varit helt nöjd...Det här var dagen då jag skulle städa, laga mat och pyssla om hemmet. Istället bled det dagen då jag fick sova med Hugo för han skulle komma till ro, och allmänt underhålla honom..Men, men vad är en lite skit i hörnen jämfört med en glad Hugo.  Hugo är ofta glad och pratar mycket nu för tiden

Hugo i ett av sina glad ögonblick idag



Kommentarer
Postat av: Ewa Moberg

Herregud så söt han är, trots att han var arg denna dag. Pratade precis med Lisbeth o hon o Linda hade sett detta. Linda tycker han är så jättelik Runo och jag tycker han är jättelik Fredrik - Runo o Fredrik är ju ganska lika - så det stämmer kanske, men men han ändrar sig ju varje dag så man vet inte.

Han är i alla fall världens sötaste tyckte både Linda o Lisbeth. Nu skall mormor jobba igen.

2009-09-08 @ 12:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0