Allt på en gång

kanske är lika bra det. Först var det Hugo som var sjuk, sen fick jag öroninflammation. Men det blir snart bättre, har fått antibiotika. Veckan har  varit ganska lugn för vår del. Måndagen bestod av besök hos Elin och hennes lilla Tilde. Min mormor och Elins mormor (som är systrar) var också med. Vi fick gott fika och Bebisarna låg ovetande jämte varann och skrattade åt oss mammor som hänge över dem och gjorde massa fula grimaser. Allt för att ens bebis skall skratta.

Idag har det varit öppna förskolan, en sköterska var och informerade om när man ska börja med smakportioner och hur..Det var en djungel tyckte jag, tur att det är ett tag kvar måste jag säga. Imorgon blir det ett besök på stan med mormor för att köpa present till Jögge som fyller år om en vecka.


Min mormor Greta med Hugo och Elins Mormor (Gretas syster) Britt Med Tilde


Kommentarer
Postat av: Ewa Moberg

Gullig bild, hade gärna varit med.

Puss, mamma

2009-09-30 @ 08:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0