2 månader....Lunch med jobbarkompisarna

Igår fyllde Hugo år. Han fyllde 2 månader. Detta firades givetvis med pompa och ståt. Bakelse och en grön bodysuit från mormor och morfar. Goda bakelser och fin bodysuit från Liandlo. Tack mormor och morfar!!! Lovar att ni ska få bakelse av mig också någon gång.





Idag har vi träffat mina jobbarkompisar för en god lunch på East End i Huskvarna.
Först var vi på A6 typ 5 minuter för jag skulle byta en klänning. Såklart gillade inte Hugo att vara på A6 utan han började gny lite. Inne i affären kommer det fram en kärring:

-Är det tråkigt? Är det en "färsk" bebis?
-Nej, han är 2 månader sa jag.
-Jaha, då har du lärt känna honom. Det är ju för varmt för honom att ligga sådär
-Ja, det kanske det är, det är ju varmt för en annan också att gå här. Det är därför vi bara går igenom en snabbis. (då ska det tilläggas att Hugo endast hade en body och ett par byxor. jag kan ju inte klä av honom naken på A6)

Vem är hon och komma och säga till mig varför MIN bebis är lite ledsen. Skit i andra och sköt dig själv. Hade hon vart trevlig så hade det vart en sak, men hon ville bara visa att hon minsann hade egna barn och visste varför ALLA andra barn skrek..Tur att sådana kallerediga människor finns och räddar oss förfärliga mammor...


Visst är jag söt i min något stora mössa och min nya fina kofta?


Kommentarer
Postat av: Jögge

hej. det var verkligen ett par smaskiga bakelser som Hugo hade ordnat. Snart är det även dags för Hugos pappa att fylla år :) Får se om vi kan pusla ihop en helg där alla kan träffas i släkten. många kramar.

2009-09-23 @ 16:45:14
Postat av: Ewa Moberg

Jätte, jättesöt i den mössan o koftan. Ja du, dumma käringar som vet allt skall man strunta i.......

Puss, mormor

2009-09-23 @ 17:13:58
Postat av: Annie

Jäklans kärring!!! Trött man blir!!! Jag tycker att du är en superbra mamma. Om jag någon gång blir mamma så vill jag var som du:)



Hugos nya fiskarkofta är såååå fin!! Hade den funnits i några storlekar större hade jag köpt en till Max:)

2009-09-23 @ 22:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0