Tillbaka igen!!

Har varit lite seg, men det har varit en hel del annat att stå i. Men nu är jag tillbaka igen. Ska kort försöka berätta vad som hänt sedan senast...
Vi har sålt vår lägenhet och köpt ett hus, känns HUR bra som helst.
Inte så bra bilder, men så här ser vårat hus ut..Längtar så jag kan dö. Vi flyttar in redan den 1 December.




Jag gör allt jag kan för att kunna köpa alla de fiiiina saker man vill ha när man köper nytt...

Har börjat gymma lite nu också. Kände att jag behövde komma igång och jag har inte tränat på 1 år och började få lite abstinens nu. Så nu är det full fart igen och jag har precis kommit hem från ett pass på gymmet med min mor som då och då försöker släpa sig iväg till gymmet..



När jag kom hem låg min lilla favorit Hugo och sov. Försiktigt försökte jag väcka honom så han skulle få lite mat innan han somnade för natten, annars vaknar han i en okristelig(hihi) tid och ska äta..Var och handlade efter mitt gympass och köpte då ett paket med gröt för om 2 veckor ska Hugo få smaka lite..Det ska bli roligt att se vad han tycker om det...



Hugo är nu 3,5 månad och idag var vi på viktkontroll. BVC sköterskan var inte riktigt nöjd förra gången och tyckte att Hugo hade gått ner lite i vik..Eller följde inte sin kurva..Så vi var tvungna att komma tillbaka för en viktkoll efter två veckor. Vikt: 6013 gr Längd: 62,5. Han är lång och smal..undrar vem han brås på..Det blev ialla fall godkänt.


Sen tror jag inte att det är så mycket mer som har hänt..
Ha en fortsatt bra kväll. Nu väntar Greys Anatomi


Kommentarer
Postat av: Ulrika och Theo

Hej!

Va duktig du är som har börjat gå till gymmet, skulle verkligen behövas här också!

Ja, Hugo är verkligen smal och lång som pappa Jörgen, Theo däremot är lång och tjock...hehehe..han väger över 7500 g nu..:) Tror det börja närma sig 8000 g....Så han kommer nog inte frysa i vinter :) Det ska bli så kul att komma upp och hälsa på er sen i ert nya hus, det ser så fint ut! Ha det bra och hälsa till familjen. Kram Ulrika och Theodore

2009-11-05 @ 17:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0