Snö i Taberg

Idag har vi varit ute lite i snön. Hugo fick se sin första snö men inga större reaktioner inte..Men det är ¨sååå fint här i Taberg när det är så mycket snö. Hoppas verkligen den ligger kvar till julafton som i år skall firas i vårat hus.

Idag har jag jobbat lite för första gången sedan Maj. Jag har vaccinerat mot svininfluensa, det var lite roligt att komma ifrån Lite hemifrån och träffa mina arbetskompisar. Imorgon är jag bjuden på grötlunch på jobbet. Sen blir det en tur ut till Kajsa och Molly. Det var längesen.
Nu ska vi klä den fiiina granen.
Ha en bra kväll.








Nu ropar Jögge att jag ska hjälpa till med granen..
Ha en bra kväll..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är verkligen ett fint litet hus ni har. Ett riktigt kap köpte ni. Och Hugo är ju en riktig liten guldklimp. Sååå söt. Längtar efter honom varje dag.

Puss, mormor

2009-12-15 @ 21:15:37
Postat av: Emelie

Guuud vad mysigt! :) Vad fint det är!

Vad söt Hugo är när han ligger i snön ha ha..

Hörs snart darling sköt om er

2009-12-16 @ 08:42:51
Postat av: Yvonne Andersson

Hej!

Vilka fina vinterbilder.Ett så fint hus ni har.

Så söta ni är.Nu väntar vi bara att få se bild av granen.Blev den godkänd Lisa?

Kram från Tostarp

2009-12-16 @ 19:39:42
URL: http://livsnutarna.blogg.se/
Postat av: Alf Andersson

Hej o hopp

Ett litet under har hänt.

Min fru = Hugos farmor har efter påtryckning från Jögge skrivit på bloggen för första gången.

Hon använde sin i släkten berömda

och snabba touchmetod.(Hade hon vetat att jag skrivit detta så hade jag säkert inte fått noterat smaka på de nybakade goda bullarna som står i ugnen.

Ser att Hugo behöver en pulka så han slipper ligga i snön och rulla.Instämmer i husberömmet ovan.Se nu till att ni inte borrar hål för hatthyllan på fel ställe. Nu skall vi fika m. kaffe och bullar, ha en bra kväll. Kram Morfar

2009-12-16 @ 19:58:22
URL: http://livsnutarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0