Grännabesök x 2.

I torsdags var jag och hälsade på Elisabeth som jag läste barnmorska tillsammans med. De har köpt ett fint hus i Gränna med en sjukt fin utsikt ut över vättern. Det var mycket trevligt och jag blev rejält bortskämd med fika när jag kom dit och sen en god kyckling gryta till lunch. Linnea och Elin hade gjort fina placeringskort till alla utom mig, men jag tog Hugos plats och det var okej för dem.

Idag var Grännaborna här i Taberg och besökte oss. Det var roligt att de kom hit. Det var hela familjen och medan vi lite äldre fikade tittade söta Elin och Linnea på Pippi firar jul.

Nu väntar Tv:n med lite äppelkaka. Har ätit en god fläskfile gryta. Jögge hade dukat bordet så fint med rosblad.


Familjen Blidberg ska ha en bebis nästa år :)


Linnea hjälpte mig att passa Hugo. Hon ska även lära sin mamma att hålla en bebis, så hon vet det till bebisen kommer.


Elin målade fina teckningar till sin mor




Ha en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0