fartfylld helg

I helgen var farmor och farfar och hälsade på här i Taberg. Det var sååå trevligt. God mat, drinkar(blev mindre goda, men Yvonne låtsades iaf att den var god ;) Hugo fick upp sin fina Stokke stol och ville självklart provsitta. Passar mycket bra även om den inte används jätteflitigt ännu. I igår var det dags för att försöka få lite julkänslor, då det bjöds på julkonsert med Sonja, Sanna, Shirley och självklart MÅNS. Man blev lite som en 16 åring när man satt så nära måns. Det är ju inte varje dag. Konserten var jättebra verkligen. Jag hade fullt sjå med att titta på damernas skor, för de hade hela tiden så snygga skor. Så jag fick massa inspiration till att köpa nya skor..hahaha..Vilken jobbig last :)


Här sitter jag med farfar/elektrikern/vedbudbäraren/sängbudbäraren/stolbudbäraren..you name it.
Men farfar, det är han i alla fall.



Här är min farmor som lekte med mig heeeela lördagen. Sen sov jag så gott


Såhär bra sitter jag i min stol..

Nu är det måndag igen och en ny intressant vecka börjar. Tyvärr med regn här i Taberg..men, men. Ha en bra vecka. Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mys mys :) Snart ska jag hälsa på!

2009-12-07 @ 19:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0